Proximus klantendienst: Hoe contact opnemen?

Proximus is de grootste telecommunicatieoperator van België. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten aan, waaronder mobiele telefonie, vaste telefonie, internet, televisie en clouddiensten. Proximus heeft meer dan 3 miljoen klanten in België. De hoofdzetel van Proximus bevindt zich in Brussel.

Als u een klant van Proximus bent, kunt u de klantendienst contacteren bij vragen of problemen. Typische problemen zijn vragen over uw factuur, technische problemen, het regelen van een verhuis, het afsluiten van een nieuw abonnement of het wijzigen van een bestaand abonnement.

De Proximus klantendienst is bereikbaar via verschillende kanalen waarop u met hen contact kan opnemen, waaronder:

Per telefoon

Het telefoonnummer van de klantendienst is: 0800 22 800

De openingsuren van de klantenservice per telefoon zijn:

  • Maandag tot vrijdag van 8u tot 22u
  • Zaterdag en zondag van van 9u tot 22u

Via contactformulier

U kunt de klantendienst ook online bereiken via de website van Proximus. Op de website vindt u een contactformulier.

Via sociale media

U kunt de klantendienst ook bereiken via sociale media, namelijk Facebook en Twitter

Postadres van Proximus

Communiceer je liever per brief? Stuur een brief, al dan niet aangetekend, naar het volgende adres:

Proximus
T.a.v. De klantendienst
Koning Albert II-laan 27
1030 Brussel

Reken hier wel wat extra tijd voor de post die onderweg is. Na ontvangst van je brief zal Proximus je doorgaans contacteren binnen de 2 werkdagen.

Proximus winkel

Sta je liever oog in oog met iemand of wil je je probleem aan een medewerker kunnen tonen? Dan is er natuurlijk ook nog altijd de mogelijkheid om naar een Proximus winkelpunt te stappen. Je kan zelfs via de website van Proximus rechtstreeks een afspraak maken in de shop, wat ontzettend handig is.

Conclusie

De Proximus klantendienst is bereikbaar via heel wat verschillende kanalen. Als je een dringende vraag hebt, kan je best telefonisch contact opnemen om meteen antwoord te krijgen. Voor minder dringende vragen kan je het contactformulier, Facebook Messenger, Twitter of het postadres gebruiken.

Tip: Vergelijk regelmatig

Het is een goed idee om je abonnement regelmatig tegen het licht te houden om te zien of je tarieven nog steeds goed zitten. Bekijk daarom ook zeker eens onze vergelijking van GSM abonnementen en internet abonnementen.

Disclaimer

De informatie op deze webpagina is informatief bedoeld en niet bedoeld als juridisch advies. De informatie is gebaseerd op de informatie die Proximus op haar website heeft gepubliceerd. Wij kunnen geen garanties geven voor de juistheid of volledigheid van de informatie. U dient altijd de voorwaarden van uw Proximus -abonnement en de Proximus website te controleren voor de meest actuele informatie over de mogelijkheden van de Proximus klantendienst.

Scroll naar boven